čtvrtek 8. listopadu 2012

Witch mood

Někdy mám chuť na sebe navlíknout hrozně moc vrstev cárovatýho černýho oblečený, různý přírodní propriety, šátek, rozcuchat si vlasy, vyrazit ven a připadat si jako hrozně lifestyle čarodějka. Bohužel mi to nikdy nevydrží víc než jeden, nebo dva dny...dlouhý cárovatý věci jsou hrozně pohodlný, ale taky neskutečně asexuální a já si ráda užívám svou mladistvou postavu dokud jí mám...takže tohle jsou takový náhledy do budoucnousti jak budu chodit oblečená v 70ti v domově důchodců, budeme tam s babkama a dědkama dělat sabaty, vyvolávat ďábla a podobný důchodcovský rozmary...

No a samozřejmě deset kroků od baráku jsem hned potkala nějaké inteligentní mladé muže, kteří mi sdělili "To je asi to emo, nebo nevim, ty vole !" ...kéž bych vážně byla ta čarodějka a mohla jim v tu chvíli třeba zapálit gatě.





šátek/scarf: New Yorker
náhrdelník s vlčím zubem/necklace with wolf tooth: Do nebíčka-Do peklíčka
cardigan: H&M
sukně/skirt: self-made

Tu sukni jsem si šila už loni a zapomněla jsem se v ní vyfotit a vůbec jí ukázat na blogu...budu to muset napravit, byla vlastně moje dream sukně která mi nikdy nedorazila z LCHLS a tak jsem si jí teda nakonec ušila !

----------------------------------------

Sometimes I´m in the mood to dress up mostly in black, long, weird things, scarf, wear some natural jewellery, go out and feel like I´m a real lifestyle witch. But this mood doesn´t last longer than two days, because all those long garments are so damn asexual and I like to show my young body in something more sexy =D
So it´s something like a look into the future - this is what I´m going to wear in my 70, in house for retired people, making rituals and conjuring up a devil with other grannies.

When I got out not even ten steps from a door I met some intelligent guys. And they told me "If this is that emo, or something like that?!" ...I wished to be the real witch and set their pants on fire.

And for the skirt - I made it a year ago and I forget to take any proper photos of it and put it on my blog...I have to do some, because this was my dream skirt which I ordered from LCHLS and it never came, so I had to sew it myself !



6 komentářů:

  1. Ah, ta sukně ! *.* Hm, velice inteligentní lidé, to se musí uznat. Něco podobného jsem měla dnes ve škole, kde byl den otevřených dveří: "Ty vole, sem nejdu, ňáká emo gothic škola!" . . . :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju =)
      No tyhle chlapci asi znali jenom povinnou školní docházku a možná někde na Ukrajině =D

      Vymazat
  2. Já plánuju něco podobného - na stará kolena budu žít na samotě, se všemi možnými zvířaty a budu kuchtit lektvary a strašit malé děti. XDDD

    OdpovědětVymazat
  3. carodejnice must have jsou havrani vlasy, jinak je to takovy disney odvar ,)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že čarodějnictví není o tom co je navenek, ale co je uvnitř.

      hmm...která Disney čarodějka měla blond vlasy?

      Vymazat