pondělí 15. října 2012

Sweet Nothing

Yay mám hroznou radost z těhle legín z H&M *o*
Mám teď takovou legínovou posedlost, bohužel mám ale zatim jenom jenom tyhle a druhý dostanu k Vánocům =D Tady tyhle, nejenže byly za výbornou cenu, oproti třeba Black Milk (250,- ...i když na mě to bylo dost i tak), ale mají taky úžasný vzorek a barvičky které se hezky hodí k mým milovaným botkám. Chtěla jsem původně ty do červena ovšem ty už nebyly v Mku i přesto že to byla poměrně nová kolekce...uff jsem ráda, že jsem neváhala, teď už nejsou nikde vůbec žádný >_<

Outfit se neváže k žádné zajímavé události, jeli jsme s Honzou na nákup jídla a oblečení výjmečně ne pro mě. Nicméně konečně má Honza bundu jako měl Bill Compton fu fu











límeček/collar: self-made
top: BOY London
cardigan: New Yorker
legíny/leggins: H&M
botky/shoes: Reno

----------------------------------------------

Yay I´m so happy about those leggins from H&M ! They were quite cheap and has such a lovely print *o*
I have a little leggins obession these days, but unfortunately I have only those and one waiting for me at Christmas >_< I need mooore !!!
There is no special occasion connected to this outfit. I wore it just to go shopping groceries and clothes with my boyfriend. No clothes for me...what a surprise =D But finally my boyfriend has a biker jacket like Bill Compton fu fu =3

4 komentáře:

  1. KEď chodiš v tých litách dlhšie zvládaš to ? Nebolia ťa nohy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani ne, jenom mě na pravý noze občas trochu dře jazyk do nohy. Jsou víc pohodlný než jsem čekala, odpoledne na nákupech je v nich v pohodě, ale na celodenní výlet bych v nich nešla =D

      Vymazat