pátek 19. října 2012

Faux Leather Dress

Dneska jsem chtěla postovat původně něco úplně jiného, tématicky přírodně navazujícího na předchodí peří a skřety. Bohužel mému počítači zemřel monitor, nebo zdroj, nebo já nevim vůbec tomu nerozumim. No a zrovna uprostřed zálohování fotek na externí disk...takže mám jenom polovinu fotek a tam samozřejmě ty který jsem dnes chtěla postovat nejsou. Doufám, že se to o víkendu povede nějak opravit a ty fotky budu mít bezpečně u sebe...
Nicméně, polovina tam byla a mezi nima aspoň moje ordinary day outfity yay !

Toto jsem měla na sobě na oslavě narozenin (další oslava) mých a Maxé, které jsme slavily v pizzerii a následně ve Vagónu. Tyhle šaty jsem si kupovala loni k Vánocům a mám pocit, že jsem s nima o rok předběhla dobu s tím jak teď jsou všude "kožený" kolový sukně a podobný vychytávky. Měla jsem je všeho všudy za ten rok asi dvakrát - na Silvestra a možná ještě jednou (ostuda!). Teď jsem zjistila, že vypadaj úžasně s mým "Everyone will suffer now" límečkem ♥
Aby mi nebyla zima dala jsem druhou šanci tomuhle leopardímu chlupáčovi, kterýho jsem už už chtěla prodat. NE. nedám. nevim jak mě to vůbec mohlo napadnout.












kožíšek, šaty/furr jacket, dress: New Yorker
pásek/belt: gift from KK
límeček/collar: self-made
creepers: Demonia

-----------------------------------------------------

At first I planned to make post about something more natural and matching with the previous one about feathers and orcs. But unfortunatelly my computer died in the middle of saving my photos to an external disc...so I have only half of my photos and broken computer T_T

This is what I wore to a birthday party with my friends. We celebrated my and my best friends´ birthday as every year. We went to pizzeria and then to an oldies party.

I bought this dress last year for a Christmas and now I there are those leather skirts and things everywhere and trendy yay ! I wore it only like two times - on New Years Eve and then somewhere else (shame on me, it´s so pretty!). Now I found out how perfectly it matches with my "Everyone will suffer now" collar ♥

For not being cold I gave a second chance to this furry leopard jacket which I intended to sold. NO. never. I don´t know I could even think about it.



8 komentářů:

  1. Vypadáš dokonale, jako obvykle ^^ :))

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju lidi, co se oblíkaj přesně takhle. Máš dokonalej styl. (Ačkoliv slovo "styl" nemám moc ráda, ale nic jinýho ěm nenapadá :D)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, promiň, že otravuju, ale mám takový dotaz ohledně Fleru.. řeší tam hodně, když prodávající nemá 18? a hlavně, jak js to s tím DPH? nerada bych, aby mě někdo stíhal za to, že ho neplatím - ani nevím, zda mám; a taky ať na mě někdo nevyletí s tím, že nemám živnosťák...
    ještě jednou sorry za otravování, ale zdá se, že máš s tímhle zkušenost... díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, myslím že na Fleru ti 18 být nemusí, ale samozřejmě to působí líp na tvoje potencionální zákazníky. DPH nebo něco takovýho platit nemusíš, platíš jenom provize Fleru za prodané výrobky, takže vystavovat můžeš zadarmo a ty provize platíš jednou za měsíc a pokud jsou vyšší než 50,- jinak se ti to přičítá k dalšímu měsíci. Živnostenský list mít nemusíš dokud nevyděláváš nějaké horentní sumy měsíčně, což ze šperků na Fleru skoro nikdo nezvládá =D Samozřejmě je živ. list výhodou, zákazníci potom vědí že se své práci opravdu věnuješ na plný úvazek a víc ti důvěřují =) objeví se ti tam pak taková srandička u jména (mám jí tam), jmenuje se to certifikát podnikatele. Nicméně tohle všechno se píše na Fleru, stačí tomu jenom věnovat čas a všechno si to přečíst =)

      Vymazat
  4. Krásné šaty, krásné, krásné, krásné :). Také jsem zaznamenala nadměrný výskyt kolových koženkových sukní. Něco takového si přeji asi od patnácti a teď je to teprve k sehnání. Jak se znám, tak vtrhnu do obchodů a nakoupím aspoň tři, abych měla do zásoby na horší časy :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju =) jo to znám, nakupování úžasných věcí do zásoby dokud jsou moderní a schovat si je až nebudou =D

      Vymazat