pondělí 30. července 2012

Witchcraft

Můj oděv na přechod mezi mým domovem a fotostudiem Draculaclothing.
Nejdřív jsem to na sebe jen tak navlíkla, pak jsem si říkala že ten pentagram by k tomu nemusel být blbej a když jsem si obouvala Demonie, abych měla opticky delší nohy a nevypadala na fotkách jako prcek, kterej normálně jsem, zjistila jsem že to vůbec není blbý !
Takhle monstrózní make-up jinak normálně moc nenosím, protože to zabere spoustu času, ne že bych s tím měla ňákej odvahovej problém. Už delší dobu mám menší posedlost různýma puntíkama po oblličeji, přijde mi to takový úžasně nezvyklý, čarodějnický a perfektně se to hodí ke všem pírkům a přírodním věcem (hřebíky jsou hrozně přírodní, já vim).
Koupila jsem si červenou rtěnu, už asi potřetí, tak jsem zvědavá kdy ztratim i tuhle.








kytky ve vlasech/flower hairpins: Terranova
brýle/sunglasses: Claires
pentagram necklace: selfmade
tílko/tank top: GATE
sukně/skirt: Tally Weijl
boty/shoes: Demonia


------------------------------------------------------

This is what I wore for travelling from my home to Draculaclothing photostudio. At first I put things on randomly and then I found out that it´s not that bad, so I took some photos of it =)
I don´t wear make-up like that usually, because it takes sooo much time but I´d love to. I like those little rounded spots as a part of ordinary eyelines and eyebrows, it looks so strange and witchy.
I bought a new red lipstick, so I wonder when I will lost it as well as it´s three ancestors.



10 komentářů:

  1. Teda ten makeup je vážně perfektní, no a ty boty a to tetování jak jde vidět pod tou průhlednou sukní, to prostě nemá chybu ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jako ten makeup je famózní! A celej ten look je báječný,elegantní a extravagantní! Takové oblečení bych chtěla vídat v českých ulicích víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ne, pak bych nebyla originální =D Ne, dělám si srandu...radši bych potkala pět svých klonů, než ponožky v sandálích =)
      děkuju !

      Vymazat
  3. Ach ano! Ty tečky naprosto chápu, tak nějak z nudy si je vždycky načmářu na obličej doma, protože nemám kam a proč chodit ven :D
    V každém případě jsem z toho úplně nadšená, ty hřebíky, sukeň, boty a všechno! Hrozně moc se to k tobě hodí, někoho takovýho potkat při bezvýznamný cestě do školy/na nákup/kdoví, jak mam hnedka lepší den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, moc děkuju ♥
      Náhodou mi na ty puntíky ještě zatim nikdo nic neřekl, jenom hrozně lidi civí když to vidí...já si myslím že se stydí se zeptat kdybych byla náhodou indka, nebo tak něco =D

      Vymazat
  4. Ten make-up je vážně hodně dobrý a spolu s tím outfitem parádně ladí. :) Proč u nás nechodí lidi vystajlovaní jako ty? XD Potkávám jen samé nudné patrony a nikdy nikoho jako jsme já nebo ty, když nepočítám srazy. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju =)
      No jo no, protože na to nikdo nemá odvahu =/

      Vymazat
  5. Já si teda paradoxně připadám lépe čím extravagantnější oblečení mám a čím víc na mě lidi koukaj se silně wtf výrazem. Ale tak...:)
    Tohle je parádní, ten make-up je suprovej:))
    Akorát u té první fotky jsem se na chvilku trochu vyděsila, protože záhyb té sukně ti provedl s nohou nepěkné věci:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aaa to vypadá jako když mám tu nohu úplně překroucenou ha ha =D to jsem si vůbec nevšimla!

      Jo jo já jsem taky hrozně nesvá když musim jít oblečená jako normální člověk, připadám si jak neviditelná a taková nijaká, bez nálady

      Vymazat